HUMAN BARBIE DOLL YANG “AWESOME”



Kagum jugak Allyna bila tengok beberapa gambar gadis yang sebijik mcm patung Barbie… Xtawu la diorang ni buat Plastic Surgery ke or mmg sejak azali lagi dah cantik mcmtu ataupon teknik solekan yang berkesan yang mampu merubah wajah diorang jadi mcm patung Barbie.. So nak share beberapa orang gadis Barbie yang tengah top skg ni yang Berjaya Allyna Google dan dapatkan detail diorang..


Ini ialah Dakota, atau nama komersil di internet sebagai KotaKoti yang menyerupai patung Barbie. Usia dia BARU 16 tahun u olls….
 


Di Ukraine,seorang gadis 19 tahun yang bernama Anastasiya Shpagina. Anastasiya sangat terobsesi untuk menjadi watak animasi yang hidup di dunia nyata, sehingga dia nekad berdandan unik ala watak animasi.







Valeria Lukyanova 21, dikatakan amat bertuah kerana mempunyai ciri-ciri Barbie Doll. Dia sangat terkenal di Rusia menerusi laman blog dan Facebooknya.





Paling best bila ada watak Ken dalam dunia reality….. Melting uiiiooooo…. @_@
Justin Jedlica spent about $100,000 untuk buat pembedahan plastic lebih kurang 90 ke 100 so that he could become a living Ken Doll.. Perh memang terbaik la…..

'I've always been into plastic surgery because it's an extension of me being creative,' Mr Jedlica said during an interview on “The Doctors” television show. 





Namun dalam dunia reality adakah Barbie Doll & Ken Doll semesra seperti watak dalam permainan kanak-kanak ?? 

Cuba kita tengok apabila mereka ditemukan apa yang terjadi ??




 

 

Comments

Popular Posts