SHhhhh..Ada STALKER kt sinie....


Ada seseorang ni kan..
dia follow blog ni privately..
ntahla kenapa..
mungkin dia malu kan?
Or dia rasa keegoannya tercabar kalau dia follow aku publicly..
(fikiran jahat datang menerpa)

Sometimes..
aku ada terasa mau follow blog orang secara 'rahsia'..
Tapiiiiii.....terus terfikir..
"macam stalker pulak kan?"

Apa itu stalker?
Stalker ni sebenarnya hanyalah seorang peminat yang obses terhadap seseorang yang di 'stalking' nya itu..
Dalam kamus dewan ia bermaksud pengendap atau pengintip..
Sampai macam tu sekali..Ish..ish..ish..
dalam situasi ni, ia merujuk kepada blog ini..(perasan laaa..)

Alasan jadi stalker myb sbb :
KEPOH !! Ini alasan yang paling umum dan sudah pasti...MEMANTAU ORANG YANG KITA SUKA.. yg satu ni adalan alasan STALKER yg masih bertepuk sebelah tangan.. huhuhuhu...MEMANTAU ORANG YANG KITA TIDAK SUKA..ni sbbnya dia teringin sangat nak mengutuk ttg musuh dia so mmg stock org camgini mmg byk jadi stalker..ish3....PENYAKIT GALAU... Ini biasa dilakukan oleh orang yg sedang mengidap keadaan yang tidak tahu kepastiannya...OMG !!


Aku try google, ini antara maksud yang aku dapat tentang stalker..
Seseorang yang ingin mengetahui pasal seseorang dengan cukup mendalam.
Kadang-kadang boleh membuatkan seseorang tu rasa takut.

Uhuhu..Ini sudah lebih..
Apa hal sampai label stalker ni?

Ok..Abaikan yang itu..
Dia bukan stalker..
Apalah yang ada pada blog aku ni yang mau di 'stalking'..=)
Nanti dia dak mau sudah follow aku..
ciss..
Jangan marah ya wahai 'secret admirer' blog ni..
Itu cuma gurauan jak..


Just mau bagitau..
Aku hargai semua follower blog yang dak seberapa ni..
Dak kisahlah, follower macam mana pun..
Yang baca pun ok apa..
Mungkin ada apa-apa yang boleh dikongsi..
(Sharing is caring..Kunun)

Comments

Popular Posts