KENAPA AKU MENULIS BLOG ??



Harini rasa nak update blog dgn menjawap soalan “Kenapa aku menulis blog?”

Oke actually xde la berniat nak jadi blogger terkenal sopa Hanis Zalikha yang cun melecun (serius aku minat dia) ataupon si cantek manis Fatin Liyana (idola dalam hidupku)..Xder niat mcmtu pon oke..Start terasa nak ada blog bila kebosanan melanda diri aku sejak stay kat Penang yang mmg bosan giler xde mber nak hangout..Jauh dari mak ayah yang bole berkongsi cerita…

Aku suka menulis tentang diri aku sendiri walaupon mungkin orang yang nak membaca tu rasa mcm xbest pon tapi suka hati aku la nak menulis pe pon kan dah nama pon blog aku sendiri…….

Pastu aku lebih memilih nak share semua-semua tentang life aku kat blog sbb kat Facebook dah mcm xde privacy byk sesgt la stalker yang suka menumpat bagaiiiii…….Ade je yang xkena..So aku mnulis blog lagi best sbb xbyk yang taw ttg blog aku ni..Hopefully mmg xkan ramai yang jumpa blog nieh…hehehhe..Thats why la aku letak name manje aku yang ramai xtawu “Allyna” pastu nak vogue sikit letak Mizz kat depa tu… Ala-ala mcm Mizz Nina gituee.. Sooo jadi la “Mizz Allyna”.

Oke another sbb aku nulis blog sbb dah bosan nulis diary…Pent tgn la nak menulis dah la tulisan sebijik-sebijik….Penat giler…hihihi..Sooo zaman dah maju kita type lagi best dari nulis cepat pantas dan padat !! ^_^.. Bila ayt tu x best xbole dah nak padam nnti kotor buku kan…Haaa dlm blog tkan je DEL dah bole edit ayt yang sempoi sikit…kan… Tapi diary ni bila baca balik apa yang aku tulis kdang2 lawak jgk mcm budak kolah..hihihi…..



Blog ni adalah tempat aku share ttg life aku, apa yang aku suka, fashion,music....Totally bout my life jelh..Genre blog ni mmg carca-marba la sikit sbb nama pon ttg life kan..Dan xde la rasa blog ni terbaek sbb aku bukan seorang penulis yang hebat.Just insan biasa yang hadir seketika dalam dunia ini ….But ok la bole la….Tapi aku mmg suka baca blog aku sendiri sbb bole imbau balik moment yang sweet dalam hidup aku..Bole gelak sorang-sorang bila baca balik..So sweet…

 -Hiasan semata-mata xde kaitan degan topic utama-

Thanks pada yang sudi membaca blog aku mahupon yang aku sedar dan tidak sedar kehadiran anda ^_^..TQVM !!

Comments

Popular Posts